Göbek Eritme Hareketleri

Göbek Eritme Hareketleri

Göbek eritmek ve buna yönelik aradığımız çözümler pek çoğumuz için büyük mesai olmaya başladı. Yazın kapıları tıklatmasıyla birlikte kış mevsiminde bir şekilde kamufle edebildiğimiz göbek ve çevresinde biriken yağlardan kurtulmak için göbek eritme hareketleri ve göbek eritme egzersizi arayıp duruyoruz belki de. Geçen yazdan kalma sevdiğiniz giysilere yeniden girebilmek için göbek eritme hareketleri de tek başına yeterli olmayabilir. Türlü türlü göbek eritme yöntemi var ancak önemli olan sizin yaşam tarzınızda belli değişikliklere gitme kararlılığınız. Örneğin göbek eritme için ne yapmalı diye düşünürken bir yandan da akıl çelici yiyecek ve içeceklerden uzak durmamak olmaz. Yani benimseyeceğiniz diyet tam bir göbek eritme diyeti olmalı ve göbek eritme hareketleri ile diyetinizi desteklemelisiniz.

Göbek Eritme İçin Ne Yapmalı?

Göbek Eritme Hareketleri Beslenme

Öncelikle düzgün bir göbek eritme diyeti için kolları sıvamalısınız. Göbek eritmek biraz meşakkatli de olsa azimli olduğunuzda süreç içinde hem moraliniz yükselecek hem de daha iyi sonuçlar alabileceksiniz. Kısacak bahsetmemiz gerekirse, kısa sürede sonuç almayı beklediğiniz bir göbek eritme diyeti için şunlara dikkat etmelisiniz:

  • Öncelikle lifli gıdalar göbek eritmek için en yakın dostlarınız olmalı.
  • Şekerli içeceklerden ve gıdalardan uzak durun.
  • Probiyotik nitelikleri yüksek gıdalarla beslenin. Kefir ve ev yapımı yoğurt bunlar arasında mutlaka yer alsın.
  • Yulaf ezmesini göbek eritme diyetinize ekleyin.
  • Meyve tercihinizi lif açısından zengin kırmızı meyvelerden yana kullanın.
  • Yemeklerde yağ kullanacaksanız, zeytinyağı olmalı.
  • Protein alımı önemli. Kahvaltınızdan haşlanmış yumurtayı eksik etmeyin.

Bu küçük tüyolardan sonra gelelim göbek eritme hareketlerine.

Göbek Eritme Hareketleri: Koşu ve Tempolu Yürüyüş

Göbek Eritme Hareketleri Koşu ve Tempolu Yürüyüş

Göbek eritmek için asla vazgeçmemeniz gereken şey sürekli hareket halinde olmak. Koşu ve tempolu yürüyüşler en hızlı yağ yakan egzersizlerdir ve göbek eritme yöntemi olarak da oldukça etkilidir. Göbek eritme hareketleri arasında günlük en az 45 dakika yürüyüş ve koşu rutini tutturmalısınız.

Göbek Eritme Hareketleri: Eliptik Bisiklet ile Göbek Eritmek

Göbek Eritme Hareketleri Eliptik Bisiklet

Eğer koşu için yeterli kondisyona sahip değilseniz, birtakım göbek eritme aletleri ile hedefinize doğru yol almaya devam edebilirsiniz. Eliptik bisiklet bu göbek eritme aletlerinden biridir. Yoğun bir kardiyo egzersizi için tasarlanan eliptik bisiklet ile eklemlerinizi yormadan göbek eritme hareketleri yapabilirsiniz.

Göbek Eritme Hareketleri: Bisiklet Sürmek

Göbek Eritme Hareketleri Bisiklet

 

Havalar da güzelleşirken belki bisiklet alma planınızı erkene çekebilirsiniz çünkü göber eritmek için kardiyo egzersizlerin yanında bisiklet sürmenin de etkisi kanıtlanmış durumda. Karın kaslarınızı sıkıştırıp sabitlemenize ve karın kası hareketliliğine yarayan bisiklet ile göbek eritmek zevkli bir aktiviteye de dönüşecek.

Göbek Eritme Hareketleri: Ters Karın Sıkıştırma Hareketi

Göbek Eritme Hareketleri Ters Karın

Göbek eritmek için ters karın sıkıştırma hareketi özellikle işe yarayan bir göbek eritme yöntemi. Matınıza uzanın ve bacaklarınızı kalçanızla 90 derecelik açı oluşturacak şekilde havaya kaldırın. Ellerinizle başınızı destekleyin. Nefes vererek ve karnınızı sıkarak mekik çekmeye başlayın. Farkı kısa sürede göreceğinizden eminiz.

Göbek Eritme Hareketleri: Vertical Leg Crunch

Göbek Eritme Hareketleri Leg Crunch

Göbek eritme hareketleri arasında kısa sürede etkisini gösterecek olan bir hareket de vertical leg crunch adını verdiğimiz aslında bir tür mekik çeşidi. Bacaklarınızı dik bir biçimde havaya kaldırıp, bel bölgenizde boşluk olmamasına dikkat ederek mekik çekmek göbek eritmek ve karın kası yapmak için tavsiye ediliyor.

Eğer sizin de uyguladığınız ve faydasını gördüğünüz bir göbek eritme diyeti ve göbek eritme hareketleri varsa, Yorumlar kısmından bizimle paylaşmayı unutmayın!

Yağ Yakan Yiyecekler adlı yazımız da size göbek eritme çabalarınızda yardımcı olacaktır!

0
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry
Önceki YazıSonraki Yazı